آخرین بروزرسانی قیمت: 6 روز پیش
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
فرزانه عرفانیان –
طوطیم میترسه
حسین رعنائی –
خیلی قشنگه
من براب کنجشک اشی مشی گرفتم تا بیان داخلش
قیمتشم مفته .اگر همینو بدی نماری بسازن ازت ۳۰۰هزار تومان میگیرن.به حمالیش نمی ارزه.
کاربر خریدار محصول –
شکسته بود مرجوع کردم بزرگ هم هست
شهاب سعیدپور –
برای توی باغ قشنگه اما به درد قفس نمیخوره چون بزرگه
محمد اسکو –
عالی واسه طوطی عروسم خریدم راحت شبا توش میخوابه
کاربر خریدار محصول –
محکمه چند بارم افتاده ولی نشکسته