آخرین بروزرسانی قیمت: 4 روز پیش
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
کاربر خریدار محصول –
جنس به درد نخور و خط وخش زیاد
کاربر خریدار محصول –
هدیه دادم خیلی خوشش اومد.
کاربر خریدار محصول –
سلام ۔متاسفانه کالا نه بسته بندی مرتبی داشت ونه کیفیت مطلوبی یه درب پلاستیکی با برش های بسیار بد و بدنه بسیار شکننده ۔ به نظرم در حد ۲۰ تومان ارزش داره ولا غیر۔ بهتره سازنده در کار خودش دقت کنه
طاهره افرندید –
خیلی قشنگه ?
کاربر خریدار محصول –
مطابق تصویر
احمد منصوری –
کوچک بسته بندی نامناسب بود درش پلاستیکی بود