آخرین بروزرسانی قیمت: 6 روز پیش
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
مهدی خلیلی –
پیشنهاد نمی کنم بخریدش حتی توی جشنواره
عباس عطاپور –
برا پدرم گرفتم.راضیه
قاسم جباری –
خوبه من که راضی ام
کاربر خریدار محصول –
به زور بشه برای یک سال تابستون دوام بیاره
زوارش از حالا در رفته است
جنسش فومه و فوق العاده بی کیفیت ترین فوم در حد جنس بادکنک !! کفی سفته در حد سنگ
کاربر خریدار محصول –
غالب خیلی نسبت به شماره کوچک هستش
رسول منتظری شاتوری –
تو تخفیف قیمتش عالیه کیفیت مناسب
لیلا بخشی نژاد –
ممنون دیجی جون
کاربر خریدار محصول –
صندل خوبی هست. یه تیکه فلزی رو صندل هست که بست زیرش یکم اذیت میکنه باید خوب سفتش کنید
کاربر خریدار محصول –
شبیه عکسشه و نسبت به بیرون قیمت مناسب تری داره
کاربر خریدار محصول –
از این صندل هایی هست که آب بره توش فیس فیس میکنه ولی در کل بد نیس
کاربر خریدار محصول –
بد نبود ولی زیرش خیلی خوب نبود
احمدرضا ملکی –
خیلی سفت و خشکه
مرتضی حسن زهی –
عالیه با این قیمت عالیه
جواد نهائی –
نسبت به قیمتش مناسب است
کاربر خریدار محصول –
شماره پامواورده ولی اصلا توپام نمیره