آخرین بروزرسانی قیمت: 4 روز پیش
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
کاربر خریدار محصول –
خیلی خوشکله.وهمون رنگی که میخواستم ارسال شد .
Gisi Bisokhan –
عالییی
زهرا کشاورزقرایائی –
خوب و قشنگ بود
اعظم رسائی –
خوشگل و محکم و خوب بود مرسی
ساره حبیبی مقدم –
قشنگه. برای یه دست استکان و قندون برای پیکنیک مناسبه
عطیه حاجی زاده –
خیلی خوب و کاربردی هست و بسیار شیک
کاربر خریدار محصول –
خیلی خوبه برای سفر … زیر پا تو ماشین جا میشه
صورتیش خوشرنگه
کاربر خریدار محصول –
معمولی بود همه چیزش. مطابق اطلاعات بودش.
مریم تیغ ساززاده –
جنس خوبی داره
شهین راعی –
اندازه کوچک ولی خوبه وسایل پیک نیک برای یک نفرخوبه درنداره راحته
کاربر خریدار محصول –
قیمت مناسب و برای پیک نیک خوبه رنگ بندی هم شیکه