معرفی
جاروبرقی تولیپس مدل VC-625D از محصولات شرکت تولیپس (Tulips) است که از طراحی زیبا و کامپکت، و کیفیت و قدرتی مطلوب بهره میبرد. این محصول به موتوری پرقدرت و با برچسب مصرف انرژی A با توان مصرفی ۲۴۰۰ وات مجهز شده که تنظیم میزان مکش نیز در جاروبرقی توسط کلیدهای الکترونیکی میسر شده است. این محصول با طراحی زیبا، دارای پاکت دائمی ۳ لیتری مجهز به سیستم نشانگر پر شدن مخزن می باشد که البته قابلیت جایگزینی با پاکت یکبار مصرف استاندارد را داراست. فیلتر بهداشتی ضد آلرژی یا خروجی هپا (HEPA)و همچنین میکروفیلترها از مشخصات قابلتوجه این مدل است که میتواند هوای خروجی را تا بیشترین حد تصفیه و عاری از هرگونه ریزگرد مضر کند. لوله تلسکوپی فلزی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه که به کاربر اجازه تنظیم ارتفاع لوله را میدهد، گنجایش مناسب و شعاع کارکرد ۸متری از دیگر مشخصات این مدل است که آن را درمجموع به گزینهای قابلتأمل برای مصرفکنندگان مختلف تبدیل میسازد. بدون شک، تولید محصولات برند تولیپس در شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران; با بیش از ۶۰ سال سابقه تولید انواع لوازم برقی خانگی، جای هیچ گونه تردیدی در کیفیت و کارایی آن باقی نمی گذارد.

















کاربر خریدار محصول –
بعضیها عادت دارند ایراد بگیرند. البته این جارو قطعاً توان رقابت با برندهای معروف مانند بوش، زیمنس، کنوود و … را ندارد، اما در محدوده قیمتی آن جاروی مناسبی میباشد.
کاربر خریدار محصول –
ممنون ممنون ممنون
Mohamad Eb –
حدود یک ساله که دارمش، معمولیه و بزرگترین مشکلش دکمه روشن خاموشش هست که بد طراحی شده و صدایی میده که انگار میخواد از داخل بشکنه، و یکم سیمش و دستش کوتاهه، صداش هم یکم زیاده ولی گوشخراش نیست
مجید جعفری –
بدنه پلاستیکی ضعیف ..لوله تلسکوپی خوب ..دورهای فاقد کارایی دور آخر مکشش خوبه
مجید جعفری –
بدنه با جنس کاملا معمولی موتور چهار دور دورهای پایین فاقد کارایی لوله با کیفیت مناسب.قیمت نسبت به بیرون خوبه …امتیاز بالایی در کل نمیشه داد بهش
رسول چالش گر –
سه ساله دارمش دسته تلسکوپیش که خراب شده مکشش هم تعریفی نداره اما نسبت به پولی که میدین بد نیست
کتایون غفوری آثار –
مکشش رو گفته ۲۴۰۰ ولی اندازه ۱۸۰۰ هم نیست.من جاروبرقی۲۰۰۰ دارم واقعا کمترین درجه جاروی خودم از بالاترین درجه این جاروبرقی هم بیشتره… فقط اسمش اصطلاح ۲۴۰۰ واته ، زنگ زدم مرجوع کنم بهونه آوردن که باید مامورمون فردا بیاد ببینه … امیدوارم فردا مرجوع کنن…دلمو زده
علی اصغر فرجی –
از هرنظر خوبه
کاربر خریدار محصول –
محصول در کمترین زمان سالم و با بسته بندی خوب به دستم رسید
رامین منوچهری فر –
موتور و قدرت مکش بسیار قوی از درجه ۳ به بالا فرش یا موکت را ول نمی کند / دسته تلسکوپی / پنل فینگرتاچ / لوله کنفی / طول سیم حدود ۸ متر با اندیکاتور اخطار زرد و بعد قرمز که سیم را بیش از حد بیرون نیاورید / سیم جم کن قوی / سبک وزن و خوش دست / سه سری مختلف یدکی / زمانی که دگمه روشن را می زنید روی کمترین قدرت شروع به کار می کند و بعد با فشردن + به درجات بالاتر رفته و بلطبع با زدن _ یک درجه پایین تر می آید / توضیحا کارتن کاملا سالم و تمیز بود و پلمپ نایلونی ضخیم کارخانه اش هم کاملا سالم بود … / فقط کیسه دائمی پارچه ای رو باید با کیسه یکبار مصرف مرغوب تعویض کنم … در نهایت از این خرید بسیار راضی هستم .
کاربر خریدار محصول –
خیلی خوب وعالیه کارش ما که راضی هستیم
معصومه محمودی –
یساله استفاده میکنمو راضیم فقط نمیدونم چه کیسه ای بگیرم براش
کاربر خریدار محصول –
۱۸ماه است خریدم
موتورش دچار نوسان شده و قطع و وصل می شود عیبش معلوم نیست
دسته تلوسکوپی هم خراب شده
زهرا رضائی –
زیبا جمع وجور صدای متوسط داره خیلی بلند نیست نسبت به قیمتش ودرمقایسه با برندهای ایرانی بهتره
نادر احدی –
جارو برقی بدی نیست ولی زیاد قوی نیست.مکش متوسطی داره
کاربر خریدار محصول –
از نظر زیبایی کارایی مکش بدک نبود
کاربر خریدار محصول –
بهترین ویژگی از نظر من سبک و جمع و جور بودن که واقعا هم واسه یه وسیله که دایم درحال جابجا کردنش هستین مهمه. از ظاهرش نمیشه ایراد گرفت چون کپی یکی از بهترین مدل های بوش هست. اما قطعا ریزه کاری وکیفیت اون برند رونداره. مثلا پارویی جاروهای خارجی جوری میچرخه که حالت تخت میگیرن و به راحتی زیر میز تلویزیون ومبل و کابینت … میرن یا حرکت روان وبدون چپه شدن روزمین، یا تلق روی کلیدها که کیفیت خوبی نداره وبه مرور که داغ میشه ممکنه حباب بیفته که این اشکالات رو حتی تو وسایل مدل بالای ایرانی هم دیدم.
قدرت وصداش به نظر من قابل قبوله که وقتی کیسه خیلی پر باشه صدای دستگاه بلندتره. سیم هم متناسب با دستگاه طولش مناسبه. دقت کنید خونه های جدید بخاطر استاندارد برق پریزها در جای خاصی هستن ومشکل طول سیم دارید وگرنه که وسطای نشیمن خونه یهرابط کوتاه هم بزنید با همین سیم تمام یه خونه دوخوابهوحدود ۷۰ متر کامل کافیه و من با همین روش انجام میدم. جنس پارویی هم مثل بقیه برندهای ایرانی و پلاستیک خشکه. بدنه ظریفی داره ولی مگه قراره باهاش جنگ برید! از هر وسیله در چارچوب کارایی تعریف شده و با توجه به دفترچه راهنماش استفاده کنید هیچوقت خراب نمیشه.
در کل نسبت به اختلاف قیمتی که با جنسهای دیگه داره به نظرم مقرون به صرفه است. من چندساله دایم دارم استفاده میکنم و در مقایسه با هم ردیف های خودش از انتخابم کاملا راضی هستم.