معرفی
اتوبخار «تفال» مدل «FV9740» از سری اتوهای پیشرفته و هوشمند تفال است. قابلیت تنظیم بخار اتوماتیک در این مدل برحسب نوع پارچه بهترین عملکرد را برای دستگاه انتخاب میکند. این دستگاه از سیستم خاموشی خودکار بهره میبرد و در صورتی که به مدت زیاد آن را رها کنید بهطور خودکار عملکرد دستگاه متوقف میشود. بهاینترتیب در صورتی که به مدت ۳۰ ثانیه اتو را در حالت افقی رها کنید عملکرد آن متوقف میشود. علاوهبراین در حالت ایستاده پس از گذشت هشت دقیقه در صورتی که از دستگاه استفاده نکرده باشید، خاموش میشود. موتور پرقدرت این اتو با توان۲۸۰۰ وات خود قادر است تنها در چند ثانیه اتو را به دمای کارکرد برساند. بخاردهی اتو در حالت پیوسته به ۵۵ گرم در دقیقه میرسد. این اتو مجهز به قابلیت بخاردهی لحظهای هم هست و میتواند تا حداکثر ۲۳۰ گرم در دقیقه بخاردهی کند. با فشار ناگهانی بخار به مقدار زیاد در حالت بخاردهی لحظهای، اتوبخار شما میتواند حتی عمیقترین و سمجترین چروکها را برطرف کند. اتوبخار FV9740 مجهز به مخزن جمعآوری رسوب با امکان جداسازی و تخلیهی آسان است. کفی اتو حرکتی نرم و روان روی سطح پارچهها دارد و بهخوبی از پس برطرفکردن چروکهای ریز و درشت برمیآید. سیستم ضدچکه در این اتو باعث میشود تا آب اضافه از زیر و کنارههای اتو روی لباس نچکد و آن را خیس نکند. امکان تمیزسازی خودکار کفی از مزایای قابل توجه این اتو است که کیفیت کارکرد آن را در طول زمان تضمین میکند. مخزن اتو با گنجایش ۳۵۰ میلیلیتر طراحی شده و حالت نیمهشفاف آن اجازه داده بتوانید از میزان آب باقیماندهی دستگاه مطلع شوید.

















ایوب حسن صیفی –
هنوز بعد ۱۰روز دستم نیومده فکرکنم سوار یه لاکپشت میکردنش احتمالا تاحالا رسیده بود
مونا معصومی –
من پنج ساله خریدم خیلی ازش راضیم. یک روز یادم رفت خاموش کنم و رفتم بیرون. وقتی برگشتم اتومات قطع کرده بود. حتی آب اتو کم نشده بود.
محمد حسین عصاره –
بطور کلی خوب
کاربر خریدار محصول –
اتو تفال عالیه
ندا مسلمی –
اتو خیلی خوبیه سیم بلندی داره بخار زیادی داره ممنون از محصول خوبتون
کاربر خریدار محصول –
من از سایت شما نخریدم ولی به شدت خریدشو توصیه میکنم عالیه و منی که دوسال ازش استفاده کردم بنظرم بهتر از مارک فیلیپس
کاربر خریدار محصول –
کار ایی خوبی داره از نظر کیفیت
کاربر خریدار محصول –
خیلی شیک و خوشرنگه، کارکردشم عالیه. خیلی هم مرتب و بی عیب و نقص ارسال شده بود. ممنون از فروشنده محترم و سایت شمای عزیز
کاربر خریدار محصول –
۱۷ ساله از اتوی تفال استفاده میکنم ، عکس اتوی قدیمی هم گذاشتم در مقایسه با تفال قبلیم کیفیت جنس افت کرده حس میکنم تفال جدید اصل نیست دقت کنید فونت مارک تفال هم فرق میکنه ، بعد چند وقت استفاده نظر میدم اینکه خیلی سریع اب مخزن تموم میشه با هر سه لباس باید پر شه و روی لباس مخصوصا یقه رو برق میندازه درواقع لباس رو خراب میکنه برای رفع مشکل محافظ اتو گرفتم
سعید صالحی –
اوتوی خوبی من الان دوساله دارم راضیم
حیدر قربانی –
از لحاظ قیمت سایت شما حرف نداره
کاربر خریدار محصول –
چندین ساله استفاده میکنم وبسیار راضی هستم
امیر اکبری –
تفال حرف نداره
مریم آذری –
بسیار اتوی عالی زود بخار میده .مقنعه دخترم رو هر روز ۱۰ ثانیه ای اتو میزنم.سیم بلندی هم دارد که نقطه قوت خوبی است