آخرین بروزرسانی قیمت: 6 روز پیش
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
وحید سامقانی –
خیلی کوچک بود ارتفاعش خیلی کمه
رضا روستائی –
برا من که شکسته به دستم رسید. بسته بندیش افتضاح بود
مهدی اسماعیل زاده –
از اونی که در تصویر بود جذابتره من که راضیم
کاربر خریدار محصول –
بعد از دو هفته کلا رنگش رفت و تکه های رنگ توی آکواریم پخش شد
امیرحسین ادیبی –
به نسبت قیمتش خوبه ارزش خرید داره ولی به اندازه اش توجه کنید دکورهای پلی استری توی عکس گول زنندس
سیدعلی اکبر محمدی –
بد نیست دو هفتس دارم رنگش هنوز ثابته
پیشنهاد میکنم قهوه ای روشن بگیرید
تیرشو گرفتم اصلا معلوم نی چی تو اکواریومه البته من از مهتابی آک استفاده نمیکنم