آخرین بروزرسانی قیمت: 4 روز پیش
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
سیدمحمود طهری –
تخفیف خوبى داشته پیشنهاد میدم بخرید
حسین رضایی –
تخفیف داشتم صد پنجاه میارزه دو سایز بزرگ تر بگیرید ؛ کفش خوبه ولی رویه چرم افتضاح که از ریخت میافته سریع
اکبر محمدی –
خواهش میکنم کالایی که ایراد داره و مرجوع شده، دوباره ارسال نکنین.من این صندل رو سفارش داده بودم ایراد داشت مرجوع کردم و یکی دیگه سفارش دادم که همون صندل مرجوع شده دوباره ارسال شده بود
کاربر خریدار محصول –
خدایی اجناس بنجول و بدرد نخور را با قیمت های کاذب و وسوسه انگیزی که در تخیفیات میگذارید تو این شرایط اقتصادی به مردم ندهید.این پول ها خوردن نداره.
محمد درویشی –
دمپایی خیلی خوبیه هم راحت هم شیک هم جنس عالی .توصیه میکنم
کاربر خریدار محصول –
همه چی دقیق و با کیفیت تر از انتظار
لیدا حصاری –
خیلی با کیفیت و خوب
علی صیدی خرم ابادی –
سایز پای من ۴۲ بود ، برای صندل ۴۴ سفارش دادم اندازه بود
محسن خواجه –
هنوز دارم استفاده میکنم و خوبه
رامین رضایی –
نسب به قیمتش تقریبا خوبه و قابل قبوله و اینکه روزانه بیشتر از ۳ساعت نمیشه پوشید چون کف پاتون درد میکنه و اینکه ی سایز بزرگتر بخرید
کاربر خریدار محصول –
صندل ظاهر خوبی دارد ولی کیفیت را الان نمی شود نظر داد
کیانا حاجیان کرهرودی –
جنس روش اشغاله انقد بده که نازوک و کاغذی پاره بدستمم رسید کفیشم کف پات درد میگیره افتضاح ۵۰ تومنم نمی ارزه
ابوالفضل عابدین پور –
با این قیمت میتونست بهتر از این ها باشه
حسن اصلی بکی –
رویه نسبت به کف کوچیکه یه سایز بزرگتر رو توصیه نمی کنم چون اونوقت کف بزرگتر میشه .جنس کف و رویه بسیار معمولی و قابل تمجید نیست
کاربر خریدار محصول –
توتخفیف بهتره
کاربر خریدار محصول –
کوچیک بود ۴۵ سفارش دادم درحد۴۲-۴۳بود
مهدی ترابیان –
فعلا راحته باید دید دوامش هم خوبه؟
مرتضی سلیمانی –
خوب بود جنسش ولی سازش کوچک بود مرجوعش کردم